בדרך לבחירות רביעיות; שלח: "לא מאמינים לנתניהו שיפנה את מקומו"

    אסתי פלד 2 Comment on בדרך לבחירות רביעיות; שלח: "לא מאמינים לנתניהו שיפנה את מקומו"

    ח"כ עופר שלח בריאיון ל'מהדורה המרכזית' הבהיר כי הוא כלל לא התנגד לממשלת שמאל ערבים, "אם הנדל והאוזר לא היו, היינו מקימים ממשלה בסבב הקודם"

    צילום: פלאש 90
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אדריכל ממשלת שמאל-ערבים: ח"כ עופר שלח (כחול לבן) התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לאפשרות של ממשלת שמאל-ערבים ואמר כי למרות הצהרת לפיד נגד ממשלת שמאל-ערבים,  "אני התנגדתי לפני הבחירות לאמירה שלא נשען על הרשימה המשותפת".שלח הוסיף, "אם לא היו הבדל והאוזר, הייתה קמה ממשלה היום בראשות גנץ".

    בהמשך הריאיון הבהיר שלח כי ממשלת אחדות כלל לא ריאלית לאור היחסים העכורים וחוסר האמון בין המפלגות הגדולות, לדבריו, "אנחנו לא מאמינים לנתניהו שהוא יפנה את מקומו ברוטציה" הבהיר שלח והוסיף, "אם הוא רוצה שניתן בו אימון שיתן לנו לבחור יו"ר כנסת חדש".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טירוף מושלם מה שקורה פה! ומאחורי הקלעים זה כל הזמן יאיר לפיד וליברמן (ואולי גם יעלון)! לא יאומן כמה רחוק הם מוכנים ללכת עם השנאה האישית ההזויה שלהם לנתניהו! מוכנים להרוס את המדינה עד היסוד העיקר שהוא לא יהיה ראש ממשלה!!! בימים אלה מתגלה גנץ במלוא עליבותו – איזה מן מנהיג מפקיר ככה חיילים בשדה הקרב ומותיר את ההנהגה לעלוב נפש כמו יאיר לפיד שיוביל מהלכים כרצונו? איפה המנהיגות מר גנץ? איפה המילה שלך בנושא? איפה האחריות למדינת ישראל? תתביש!!!! הישועה תבוא בעז"ה ה' לא יפקיר אותנו, אבל את ההזדמנות ההסטורית שייש לך להיות שליח להצלה של העם היהודי היושב בארצו אתה מפספס!!! ההסטוריה לא תשכח ולא תסלח!!!